رفتن به بالا
  • شنبه - 7 اسفند 1395 - 11:42
  • کد خبر : ۲۱۵۸
  • چاپ خبر : دیدار ایستک کردستان و البرز قزوین جنگی تمام عیار و بُردی مقتدرانه
لیگ یک بسکتبال

دیدار ایستک کردستان و البرز قزوین جنگی تمام عیار و بُردی مقتدرانه

  هفته ششم دور برگشت رقابت های بسکتبال دسته یک کشور شاهد رویا رویی دوتیم ایستک کردستان و البرز قزوین بود که در پایان ایستک میزبان با اقتدار پیروز شد. به گزارش یاریزان؛ هفته ششم دور برگشت رقابت های بسکتبال دسته یک کشور در روز جمعه ۶ اسفند ماه پیگیری شد که در گروه شمال […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته ششم دور برگشت رقابت های بسکتبال دسته یک کشور شاهد رویا رویی دوتیم ایستک کردستان و البرز قزوین بود که در پایان ایستک میزبان با اقتدار پیروز شد.

به گزارش یاریزان؛ هفته ششم دور برگشت رقابت های بسکتبال دسته یک کشور در روز جمعه ۶ اسفند ماه پیگیری شد که در گروه شمال این دسته از رقابت ها تیم ایستک کردستان در مجموعه ورزشی آزادی سنندج میزبان تیم قعر جدولی هیئت بسکتبال البرز قزوین بود.

 

------------------------------------

 

در اواسط کوارتر دوم این دیدار حساس یکی از بازیکنان تیم قزوین با ایجاد درگیری و حاشیه جو سالن را متشنج کرد و مجموعه تیم البرز قزوین تصمیم به ترک زمین گرفتند، اما با مداخله مسئولین به زمین بازی بازگشتند. در پابان تیم بسکتبال ایستک کردستان با نتیجه ی ۸۰ بر ۴۶ توانست مهمان خود را با اقتدار شکست دهد و موقتا در جایگاه سوم جدول بایستد.

از دیگر نتایج بدست آمده در بازیهای این گروه، تیم های پرواز اصفهان ، پارسای مشهد و مهرام تهران نیز توانستند حریفان خود را از پیش رو بردارند که در نتیجه ی این دیدارها و در جدول رده بندی این گروه تیم مهرام تهران با ۲۵ امتیاز کماکان صدر نشین است، تیم پارسا مشهد هم با ۲۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد و تیم ایستک کردستان نیز با ۲۰ امتیاز در رده ی سوم جدول رده بندی این گروه ایستاده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شایان ذکر است هنوز رای فدراسیون بسکتبال در مورد دیدار گذشته دو تیم پارسا مشهد و ایستک کردستان اعلام نشده و در صورت تعلق گرفتن امتیاز به تیم ایستک کردستان بدلیل حاضر نشدن تیم مشهدی در زمین مسابقه جدول دستخوش تغیرات خواهد شد و جایگاه دو تیم تغییر خواهد کرد.

کمال شاهمرادیان رئیس هیئت بسکتبال شهرستان مهاباد در این دیدار قاضی میدان بود.

تیم ایستک کردستان در هفته هفتم دور برگشت و در هفته ی پایانی این دسته از رقابت ها در تهران مهمان تیم آرارات تهران خواهد بود.

 

خبرنگار : زانیار صوفی امینی

عکس: بختیار صمدی

 

 

ایستک کردستان و البرز قزوین / ایستک کردستان و البرز قزوین


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی