رفتن به بالا
  • یکشنبه - 13 خرداد 1397 - 12:12
  • کد خبر : ۳۰۷۰
  • چاپ خبر : دو قایقران از کرمانشاه و کردستان در دور جدید تمرینات تیم ملی آبهای آرام شرکت کردند
در بخش کانوکانادایی؛

دو قایقران از کرمانشاه و کردستان در دور جدید تمرینات تیم ملی آبهای آرام شرکت کردند

  پانزدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام مردان با حضور دو قایقران از کرمانشاه و کردستان به منظور حضور موفق در بازیهای آسیایی جاکارتا در دریاچه آزادی آغاز شد. به گزارش یاریزان؛ تیم ملی آبهای آرام در بخش کایاک و کانو دور جدید تمرینات خود را از امروز ۱۳ خردادماه در دریاچه آزادی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پانزدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام مردان با حضور دو قایقران از کرمانشاه و کردستان به منظور حضور موفق در بازیهای آسیایی جاکارتا در دریاچه آزادی آغاز شد.

به گزارش یاریزان؛ تیم ملی آبهای آرام در بخش کایاک و کانو دور جدید تمرینات خود را از امروز ۱۳ خردادماه در دریاچه آزادی آغاز کرده است.
این اردو با حضور دو قایقران از کرمانشاه و کردستان تا دوم تیرماه ادامه پیدا خواهد کرد.

 

------------------------------------

لوتار شفر و رالف هربرت سرمربی تیم های ملی آبهای آرام، ایرج اقلیمی سرمربی کایاک، الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی، انوش عباسی مربی کایاک و ایمان پورعزیز مربی کانوکانادایی اعضای کادر فنی این تیم هستند.
در بخش کایاک احمدرضا طالبیان از اصفهان، امین بوداغی از مازندران، پیمان قویدل و علی آقامیرزایی از گیلان به این اردو دعوت شده اند.

در بخش کانوکانادایی نیز امید احمدی از زنجان و شاهو ناصری از کردستان، عادل مجللی از گلستان، علی اجاقی از کرمانشاه، پژمان دیوسالار و محمدنبی رضایی از مازندران و عرفان زنده پی از بوشهر قایقرانان دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی