رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 18 تیر 1399 - 18:54
  • کد خبر : ۷۰۸۳
  • چاپ خبر : دوچرخه سواران مهابادی پویش« من ماسک میزنم » را به میان مردم بردند

دوچرخه سواران مهابادی پویش« من ماسک میزنم » را به میان مردم بردند

ورزشکاران با ایجاد کمپین و پویش هایی همچون « من ماسک میزنم » پس از اوج گیری شیوع ویروس کرونا در استان آذربایجان غربی در مقابله با این ویروس نقش بسزایی خواهند داشت.

  ورزشکاران با ایجاد کمپین و پویش هایی همچون « من ماسک میزنم » پس از اوج گیری شیوع ویروس کرونا در استان آذربایجان غربی در مقابله با این ویروس نقش بسزایی خواهند داشت. به گزارش یاریزان؛ دیاکو توتونچی رییس کمیته دوچرخه سواری هیئت ورزشهای همگانی و دبیر هیئت دوچرخه‌سواری مهاباد گفت: در راستای اجرای […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ورزشکاران با ایجاد کمپین و پویش هایی همچون « من ماسک میزنم » پس از اوج گیری شیوع ویروس کرونا در استان آذربایجان غربی در مقابله با این ویروس نقش بسزایی خواهند داشت.

به گزارش یاریزان؛ دیاکو توتونچی رییس کمیته دوچرخه سواری هیئت ورزشهای همگانی و دبیر هیئت دوچرخه‌سواری مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا شهرستان مهاباد در دومین روز از پویش «من ماسک میزنم» انجمن دوچرخه سواری همرکابان سبز زاگرس در مهاباد به صورت داوطلبانه در میدان مرکزی سطح شهر اقدام به توزیع ماسک رایگان و آموزش شهروندان کردند.

 

------------------------------------

وی افزود: امروز میدان آرد، میدان ملاجامی، میدان ساعت، فلکه ملاخلیل، میدان منگور و پارک شیخ شلتوت در دو نوبت صبح و عصر این پویش را انجام داد.

در روزهای آتی نیز ورزشکاران داوطلب در این پویش حضور خواهند داشت.

آذربایجان غربی | خبرنگار: سامان صادق امیری

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی