رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 11 اردیبهشت 1399 - 12:47
  • کد خبر : ۶۷۸۱
  • چاپ خبر : دختر نوجوان خویی پدیده‌ لیگ برتر هندبال بانوان کشور شد

دختر نوجوان خویی پدیده‌ لیگ برتر هندبال بانوان کشور شد

مدیر روابط عمومی هیات هندبال آذربایجان‌غربی: مبینا حسن‌نژاد، دختر نوجوان اهل شهرستان خوی به عنوان پدیده‌ لیگ برتر هندبال کشور در سال گذشته انتخاب شد.

مدیر روابط عمومی هیات هندبال آذربایجان‌غربی: مبینا حسن‌نژاد، دختر هندبالیست اهل شهرستان خوی به عنوان پدیده‌ لیگ برتر هندبال کشور در سال گذشته انتخاب شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیر روابط عمومی هیات هندبال آذربایجان‌غربی: مبینا حسن‌نژاد، دختر نوجوان اهل شهرستان خوی به عنوان پدیده‌ لیگ برتر هندبال کشور در سال گذشته انتخاب شد.

به گزارش یاریزان؛ ابراهیم خداجو مدیر روابط عمومی هیات هندبال آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: این هندبالیست نوجوان فصل گذشته به عنوان بازیکن باشگاه کیش‌ایر در لیگ برتر حضور یافت و با آرای مردم به عنوان پدیده هندبال بانوان در سال ۱۳۹۸ انتخاب شد.

 

------------------------------------

وی اضافه کرد: این نظرسنجی در مورد پدیده لیگ برتر هندبال در فصل ۱۳۹۸ توسط پایگاه ورزش زنان کشور و با آرای مردم انجام شد.

وی بیان کرد: این دختر نوجوان یکی از استعدادهای هندبال استان است که در تیم‌های سایر استان‌ها توانسته با درخشش خود به این مهم دست یابد.

خداجو افزود: در نظرسنجی پدیده‌های ورزش بانوان کشور، حسن‌نژاد در بین ۱۶ آینده‌ساز ورزش کشور نیز قرار گرفته است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی ادامه‌داد: هیات هندبال استان در چند سال گذشته با کشف استعدادهای هندبال بانوان سعی در معرفی آنها به هندبال کشور و ارتقای این رشته داشته است.

خداجو گفت: فصل گذشته مژگان قهرمانی با تیم اشتادسازه مشهد و مریم و زهرا یوسفی با تیم تاسیسات دریایی تهران در لیگ برتر به میدان رفتند.

مبینا حسن‌نژاد متولد سال ۱۳۸۱ و اهل شهرستان خوی است که در فصل ۱۳۹۸ در تیم هواپیمایی کیش‌ایر برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفت.

 

خبرنگار: واحد مرادپور


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی