رفتن به بالا
  • جمعه - 10 آبان 1398 - 13:45
  • کد خبر : ۵۶۸۳
  • چاپ خبر : دشت اولین پیروزی دختران هندبالیست سنندجی در رقابت های لیگ دسته یک کشور

دشت اولین پیروزی دختران هندبالیست سنندجی در رقابت های لیگ دسته یک کشور

به گزارش یاریزان؛ دختران هندبالیست سنندجی با پیروزی در مقابل نماینده ملایر اولین گام خود را با موفقیت در مسابقات لیگ دسته یک بانوان باشگاه های کشور پشت سر گذاشتند.

دختران هندبالیست سنندجی با پیروزی در مقابل نماینده ملایر اولین گام خود را با موفقیت در مسابقات لیگ دسته یک هندبال بانوان باشگاه های کشور پشت سر گذاشتند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دختران هندبالیست سنندجی با پیروزی در مقابل نماینده ملایر اولین گام خود را با موفقیت در مسابقات لیگ دسته یک بانوان باشگاه های کشور پشت سر گذاشتند.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات لیگ دسته یک هندبال بانوان باشگاه های کشور در گروه شمال از امروز دهم آبانماه در قزوین آغاز شده است.
دختران هندبالیست سنندجی در گام نخست با اقتدار تیم ملایر را با نتیجه ۲۷ بر ۲۳ را شکست دادند و نخستین پیروزی خود را دشت کردند.
بانوان هندبالیست سنندجی در نیمه نخست این بازی نیز پیروز میدان بودند در اواسط نیمه دوم تیم ملایر از سنندج پیش افتاد اما دختران کردستانی توانستند گل های خورده را جبران و بازی را به سود خود به تمام کنند.
این رقابت ها با حضور ۱۲ تیم در دو گروه شمال و جنوب برگزار می شود و تیم سنندج در گروه شمال با تیم های ربداران سبزوار، شورا و شهرداری قزوین، آتریسای تهران، هیات هندبال ملایر و ذوالفقار نکا مازندران هم گروه است.
تیم های ذوالفقار نکا مازندران و سربداران سبزوار و تیم های شورا و شهرداری قزوین و آتریسای تهران بصورت مجتمع در قزوین به مصاف هم خواهند رفت.
تیم هیات هندبال سنندج در دومین بازی خود فردا ساعت ۹ صبح به مصاف میزبان مسابقات یعنی قزوین خواهد رفت.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی