رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 15 تیر 1396 - 20:53
  • کد خبر : ۲۴۲۵
  • چاپ خبر : حضور میلاد محمدی فوتبالیست کامیارانی در المپیک تابستانی ناشنوایان قطعی شد
آغاز اردوی نهایی تیم ملی فوتبال ناشنوایان؛

حضور میلاد محمدی فوتبالیست کامیارانی در المپیک تابستانی ناشنوایان قطعی شد

  اردوی نهایی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور در تهران آغاز می شود و با نظر کادر فنی فدراسیون حضور میلاد محمدی فوتبالیست کامیارانی در رقابت های المپیک تابستانی ناشنوایان ترکیه قطعی شد. به گزارش یاریزان؛ اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور برای شرکت در المپیک ۲۰۱۷ ترکیه از روز […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اردوی نهایی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور در تهران آغاز می شود و با نظر کادر فنی فدراسیون حضور میلاد محمدی فوتبالیست کامیارانی در رقابت های المپیک تابستانی ناشنوایان ترکیه قطعی شد.

به گزارش یاریزان؛ اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور برای شرکت در المپیک ۲۰۱۷ ترکیه از روز یکشنبه ۱۸ تیرماه در تهران آغاز می گردد.
در اردوی پایانی ناشنوایان ۲۲ ورزشکار انتخاب شده از سراسر کشور حضور دارند و تمرینات خود را زیر نظر سید حسن روشن سرمربی تیم ملی فوتبال انجام خواهند داد.
براساس این گزارش، میلاد محمدی فوتبالیست کامیارانی تمرینات آمادگی را تا قبل از اعزام به رقابت های المپیک تابستانی ناشنوایان زیر نظر کادر فنی فدراسیون انجام خواهد داد.
محمدی در تیرماه سال ۹۵ به رقابت‌های ناشنوایان قهرمانی جهان در کشور ایتالیا اعزام شد و همراه با تیم ملی کشورمان به عنوان سیزدهم دست یافت.
سید حسن روشن به عنوان سرمربی به همراه اصغر خدایی مربی دروازه بان ها، قادر تیموری، طالب شعبانی و داود برزگر صفت در جایگاه مربی و بختیار عزیزی تکان تپه نیز مدیر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان را هدایت و همراهی می کنند.
بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ۲۰۱۷ ناشنوایان ، اواخر تیرماه سال جاری در سامسون ترکیه برگزار می گردد.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی