رفتن به بالا
  • سه شنبه - 21 مرداد 1399 - 11:40
  • کد خبر : ۷۳۵۷
  • چاپ خبر : حضور تیم والیبال کردستان در لیگ برتر قطعی شده است + گروهبندی و آیین نامه مسابقات
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان:

حضور تیم والیبال کردستان در لیگ برتر قطعی شده است + گروهبندی و آیین نامه مسابقات

تیم راه یاب ملل مریوان با حریف شکست خود به سوپرلیگ والیبال راه پیدا کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به اینکه حضور تیم والیبال کردستان در لیگ برتر قطعی شد، گفت: اداره ورزش و جوانان مبلغ ورودی حضور تیم والیبال استان را به حساب فدراسیون واریز کرده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به اینکه حضور تیم والیبال کردستان در لیگ برتر قطعی شد، گفت: اداره ورزش و جوانان مبلغ ورودی حضور تیم والیبال استان را به حساب فدراسیون واریز کرده است.

به گزارش یاریزان؛ حامد جولایی با اعلام خبر واریز ورودی تیم کردستان به حساب فدراسیون والیبال اظهار کرد: حضور تیم والیبال کردستان در لیگ برتر بزرگسالان یکی از مهمترین برنامه های استان است که با رایزانی های صورت گرفته این امر محقق شد.

 

------------------------------------

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در خصوص حمایت این تیم در لیگ برتر والیبال کشور جلسات متعددی با مسئولین استانی برگزار شد که در نهایت حمایت از این تیم در اولویت ورزشی استان قرار گرفت.

جولایی با اشاره به اینکه استاندار کردستان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان حمایت های همه جانبه ای در این خصوص داشته اند، افزود: باتوجه به اینکه امروز آخرین فرصت برای اعلام حضور در این رقابت ها بود، ورزش جوانان استان مبلغ یک صد و ۵۰ میلیون تومان را به حساب فدراسیون واریز کرده است تا نام کردستان در جمع ۱۴ تیم حاضر در لیگ برتر باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن اشاره به اینکه اسپانسر این تیم نیز باید تمام تلاش خود را برای بقای تیم در لیگ برتر انجام بدهد، بیان کرد: در فصل گذشته تیم والیبال کردستان با نام راه یاب ملل در لیگ برتر به میدان رفته است و از همین شرکت نیز می خواهیم باتوجه به کمکی که اداره ورزش کرده است آنها نیز به تعهدات خود در فصل جاری ادامه بدهند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در پایان یادآور شد: اگر راه یاب ملل به هر دلیلی نتواند ادامه این همکاری را بدهد تیم والیبال کردستان با نام دیگری پای در این میدان می گذارد.

شایان ذکر است؛ مراسم قرعه‌کشی سی و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال کشور از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه با حضور وحید مرادی مشاور عالی فدراسیون والیبال، شهرام عظیمی سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، نادر انصاری دبیر کمیته و نمایندگان باشگاه‌های شرکت‌کننده، در سالن آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

بر اساس مصوبات، لیگ برتر سال ۹۹ در دو مرحله مقدماتی و پلی‌آف برگزار می‌شود که دیدارهای مرحله پلی‌آف، به شکل دو برد از سه بازی خواهد بود.

در دوره مقدماتی، ۱۴ تیم شرکت‌کننده در یک گروه مسابقات خود را به شکل گروهی پیگیری می کنند و هشت تیم برتر به مرحله پلی آف صعود خواهند کرد.

مرحله پلی‌آف نیز در سه مرحله و به شکل دو برد از سه بازی خواهد بود تا در نهایت، چهار تیم برتر معرفی شوند.

هفته اول مسابقات، چهارشنبه ۱۹ شهریور برگزار خواهد شد که برنامه آن طبق سیدبندی صورت گرفته، به شرح زیر است:

شهرداری ورامین – شهرداری قزوین
سایپا تهران – هورسان رامسر
شهرداری ارومیه – آذر باتری ارومیه
فولاد سپاهان اصفهان – خاتم اردکان
شهرداری گنبد – شهداب یزد
فولاد سیرجان ایرانیان – راه‌یاب ملل مریوان
لبنیات هراز آمل – پیکان تهران

راه یاب ملل مریوان به عنوان نماینده استان کردستان در این رقابت ها حضور دارد و در اولین هفته روز ۱۹ شهریورماه به مصاف تیم فولاد سیرجان ایرانیان می رود.

گفتنی است، برنامه کامل لیگ برتر متعاقبا از سوی فدراسیون اعلام می‌شود و کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، در صورت تایید ستاد مقابله با کرونا، لیگ برتر مردان سال ۹۹ را از نوزدهم شهریورماه آغاز خواهد کرد.

مراسم قرعه‌کشی سی و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال کشور از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه با حضور وحید مرادی مشاور عالی فدراسیون والیبال، شهرام عظیمی سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، نادر انصاری دبیر کمیته و نمایندگان باشگاه‌های شرکت‌کننده، در سالن آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد. بر اساس مصوبات، لیگ برتر سال ۹۹ در دو مرحله مقدماتی و پلی‌آف برگزار می‌شود که دیدارهای مرحله پلی‌آف، به شکل دو برد از سه بازی خواهد بود. در دوره مقدماتی، ۱۴ تیم شرکت‌کننده در یک گروه مسابقات خود را به شکل گروهی پیگیری می کنند و هشت تیم برتر به مرحله پلی آف صعود خواهند کرد. مرحله پلی‌آف نیز در سه مرحله و به شکل دو برد از سه بازی خواهد بود تا در نهایت، چهار تیم برتر معرفی شوند. هفته اول مسابقات، چهارشنبه 19 شهریور برگزار خواهد شد که برنامه آن طبق سیدبندی صورت گرفته، به شرح زیر است: شهرداری ورامین – شهرداری قزوین سایپا تهران – هورسان رامسر شهرداری ارومیه – آذر باتری ارومیه فولاد سپاهان اصفهان – خاتم اردکان شهرداری گنبد – شهداب یزد فولاد سیرجان ایرانیان – راه‌یاب ملل مریوان لبنیات هراز آمل – پیکان تهران


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی