رفتن به بالا
  • سه شنبه - 22 خرداد 1397 - 20:15
  • کد خبر : ۳۱۱۷
  • چاپ خبر : حراج مدال قهرمانی ستاره پرسپولیس به نفع کودکان زلزله‌زده کرمانشاه
دعوت ورزشکاراخلاق‌مدار؛

حراج مدال قهرمانی ستاره پرسپولیس به نفع کودکان زلزله‌زده کرمانشاه

  جشن گلریزان و حراج مدال قهرمانی محمد انصاری بازیکن پرسپولیس برای کمک به کودکان زلزله‌زده کرمانشاه شنبه شب در تهران برگزار می‌شود.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ در این مراسم که با حضور بازیکنان، کادر فنی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، جمعی از پیشکسوتان ورزش و هنرمندان ایرانی برگزار می‌شود، قرار است مدال قهرمانی محمد […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

جشن گلریزان و حراج مدال قهرمانی محمد انصاری بازیکن پرسپولیس برای کمک به کودکان زلزله‌زده کرمانشاه شنبه شب در تهران برگزار می‌شود.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ در این مراسم که با حضور بازیکنان، کادر فنی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، جمعی از پیشکسوتان ورزش و هنرمندان ایرانی برگزار می‌شود، قرار است مدال قهرمانی محمد انصاری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به فروش برسد تا با درآمدهای حاصل از آن به کودکان بی‌سرپرست زلزله کرمانشاه کمک شود.

در زلزله کرمانشاه کودکانی، پدر و مادر خود را از دست دادند و بی‌سرپرست شدند.

به همین خاطر بازیکن اخلاق‌مدار تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم گرفته با حراج مدال قهرمانی لیگ هفدهم خود، عواید آن را برای کمک به این کودکان هزینه کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

محمد انصاری افزود: دوستانی که با نیت خیر قصد خرید این مدال را دارند می‌توانند از طریق باشگاه پرسپولیس پیشنهادات خود را ارائه کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی