رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 17 اردیبهشت 1399 - 13:28
  • کد خبر : ۶۸۵۴
  • چاپ خبر : جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی هیات ووشو استان ایلام برگزار شد

جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی هیات ووشو استان ایلام برگزار شد

علی شائی مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان ایلام گفت: این تعطیلی شامل بخش اداری و سازمانی نیست؛ و بخش اداری این اداره کل روال عادی به فعالیت اداری و سازمانی خود ادامه می دهد.

جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی هیات ووشو استان ایلام با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و مسئولان استانی این رشته در دفتر مدیرکل برگزار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی هیات ووشو استان ایلام با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و مسئولان استانی این رشته برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی هیات ووشو استان ایلام با حضور علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان، کریمی معاون امور ورزش، نیک سرشت معاون امور ورزش بانوان، خوبسرشت رییس هیات ووشو استان و سایر اعضا در دفتر مدیر کل برگزار شد.

 

------------------------------------

علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در جلسه هماهنگی هیات ووشو گفت: با توجه به ظرفیتهای قهرمانی در این رشته نسبت به شناسایی و معرفی قهرمانان ورزشی برای حضور قدرتمند در سال جاری اهتمام داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه افزود :جلسه عمومی سالیانه، ارتباط موثر با کارشناسان ورزش اداره کل، راه اندازی لیگ استانی، کسب جایگاه مناسب هیات در سطح کشور در مسیر توسعه و اعتلای هیات ووشو تاثیر گذار خواهد بود.

کریمی معاون امور ورزش استان در خصوص عملکرد هیات ووشو استان در سال ۹۸ گفت : در کل عملکرد هیات ووشو قابل قبول بوده و با برنامه ریزی دقیق در سال جاری شاهد توسعه رشته ووشو در سطوح مختلف ملی و بین الملی خواهیم بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

کریمی در ادامه بیان داشت :هیات ووشو استان اقدامات لازم جهت راه اندازی این رشته در سطح کل شهرستانها و بخشهای مستعد فراهم و کلاسهای آموزشی در دو بخش اقایان و بانوان در دستور کار هیات از اولویتها است.

خبرنگار: هژیر نیک مهر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی