رفتن به بالا
  • دوشنبه - 16 دی 1398 - 19:28
  • کد خبر : ۵۸۹۴
  • چاپ خبر : جسد بی جان بانوی کوهنورد مهابادی پس از چند روز جستجو، پیدا شد

جسد بی جان بانوی کوهنورد مهابادی پس از چند روز جستجو، پیدا شد

به گزارش یاریزان؛ با تلاش نیروهای انتظامی و مردم محلی، جسد بی جان ” خدیجه خدیر” بانوی کوهنورد مهابادی و فعال محیط زیست پس از نزدیک به یک هفته از مفقود شدن ، پیدا شد.

با تلاش نیروهای انتظامی و مردم محلی، جسد بی جان ” خدیجه خدیر” بانوی کوهنورد مهابادی و فعال محیط زیست پس از نزدیک به یک هفته از مفقود شدن ، پیدا شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با تلاش نیروهای انتظامی و مردم محلی، جسد بی جان ” خدیجه خدیر” بانوی کوهنورد مهابادی و فعال محیط زیست پس از نزدیک به یک هفته از مفقود شدن ، پیدا شد.

به گزارش یاریزان و به نقل از پایگاه خبری ” بالویز ” رئیس هیات کوهنوردی مهاباد ، گفت : ” خدیجه خدیر ” بانوی کوهنورد مهابادی و فعال محیط زیست پس از گذشت یک هفته از مفقود شدن ، پیکر این بانو درفاصله جاده مهاباد – بوکان پیدا شد.

 

------------------------------------

” دیاکو افشرده دل ” اظهار کرد : در پی مفقود شدن این کوهنورد ، تیم های کوهنوردی مهاباد پس از یک هفته جستجو در کوهستان های شهرستان مهاباد نتوانستند وی را پیدا کنند اما ۱۲تیم از کوهنوردان با تلاش و جست و جوجهت یافتن دست نکشیدند و توانستند به سر نخ هایی دست پیدا کنند.

رئیس هیات کوهنوردی مهاباد گفت : (مقتول) با به همراه داشتن مقادیری جواهرات از منزل خارج شده بود ،که احتمال می رود قاتل با تهدید و سرقت جواهرات این بانوی کوهنورد را به سرقت برده و اقدام به قتل وی کرده باشد.

” افشرده دل ” تصریح کرد : اینک مراجع قضایی و پلیس فرد مورد نظر را دستگیر و تحقیق برای بررسی نحوه قتل این فرد ادامه دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بر اساس این گزارش، بانوی کوهنورد مهابادی روز چهارشنبه گذشته ساعت ۹ صبح از خانه خارج ، که هیات کوهنوردی مهاباد ، رسانه های شهرستان در چند روز گذشته با انتشار و پخش خبر و تصاویر وی درصدد پیدا کردن اقدام به انتشار تصاویر وی کرده بودند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی