رفتن به بالا
  • سه شنبه - 21 شهریور 1396 - 10:03
  • کد خبر : ۲۵۶۸
  • چاپ خبر : تیم وزنه برداری مهاباد بعنوان نماینده استان آذربایجان غربی در ایران درخشیدند
به منظور استعدادیابی بازی های المپیک 2024؛

تیم وزنه برداری مهاباد بعنوان نماینده استان آذربایجان غربی در ایران درخشیدند

  تیم وزنه برداری مهاباد بعنوان نماینده استان آذربایجان غربی با شرکت در مسابقات نونهالان کشور که بمیزبانی شهرستان بانه برگزار شده بود، توانست با کسب عناوین برتر شگفتی بیافریند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ مسابقات استعدادیابی نونهالان رده های سنی ۱۰ تا ۱۲ سال ایران به منظور استعدادیابی بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، به […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم وزنه برداری مهاباد بعنوان نماینده استان آذربایجان غربی با شرکت در مسابقات نونهالان کشور که بمیزبانی شهرستان بانه برگزار شده بود، توانست با کسب عناوین برتر شگفتی بیافریند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ مسابقات استعدادیابی نونهالان رده های سنی ۱۰ تا ۱۲ سال ایران به منظور استعدادیابی بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، به میزبانی شهرستان بانه از ۱۹ تا ۲۳ شهریور ماه با حضور ۹۰ شرکت کننده از ۱۴ استان سراسر کشور برگزار شد.

بر همین اساس شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات به اجرای نمایش تکنیک (حرکت یکضرب و دوضرب)، انجام تست های آمادگی جسمانی و پزشکی ورزشی، مورد آزمایش قرار گرفتند.

در پایان شایان احمدنژاد، شایان چاپاش و مبین محی نمره عالی را به دست آوردند و احسان سپهری و دیار نام نیک نمره خوب را کسب کردند و شایان کزان نیز نمره متوسط را از آن خود کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم هیئت وزنه برداری مهاباد بعنوان نماینده استان آذربایجان غربی بعنوان بهترین تیم کشور و اسمعیل مصطفی پور مربی مهابادی بعنوان بهترین سرمربی این مسابقات انتخاب شدند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی