رفتن به بالا
  • دوشنبه - 11 آذر 1398 - 11:05
  • کد خبر : ۵۷۶۶
  • چاپ خبر : تیم هندبال نونهالان قهرمان کشور شدند/ لزوم حمایت از تیم برای تداوم موفقیت‌ها

تیم هندبال نونهالان قهرمان کشور شدند/ لزوم حمایت از تیم برای تداوم موفقیت‌ها

مسابقات لیگ دسته سوم هندبال مردان ایران را دارد از امروز هشتم اسفند و با شرکت هفت نماینده از استان های کورد نشین آغاز می‌شود.

  مربی تیم هندبال نقده گفت: نونهالان هندبالیست نقده‌ای، قهرمان منطقه سه کشور در کرمانشاه شدند. به گزارش یاریزان؛ مسعود رضایی مربی تیم هندبال نقده امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: تیم هندبال نونهالان نقده به نمایندگی از آذربایجان‌غربی در مسابقات منطقه سه کشور که به مدت سه روز در کرمانشاه برگزار شد، شرکت […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مربی تیم هندبال نقده گفت: نونهالان هندبالیست نقده‌ای، قهرمان منطقه سه کشور در کرمانشاه شدند.

به گزارش یاریزان؛ مسعود رضایی مربی تیم هندبال نقده امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: تیم هندبال نونهالان نقده به نمایندگی از آذربایجان‌غربی در مسابقات منطقه سه کشور که به مدت سه روز در کرمانشاه برگزار شد، شرکت کرد.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: این مسابقات با حضور چهار تیم همدان، کرمانشاه، نقده به نمایندگی از آذربایجان‌غربی و قزوین، برگزار و دو تیم نیز از حضور در این مسابقات انصراف داده و تیم‌های باقی مانده به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مربی تیم هندبال نقده گفت: در این رقابت‌ها نقده به مقام قهرمانی رسید، کرمانشاه به عنوان میزبان مسابقات، دوم شد و همدان و قزوین به ترتیب سوم و چهارم شدند.

وی افزود: با کسب این نتایج، تیم‌های هندبال نقده و کرمانشاه به مرحله بعدی این مسابقات، یعنی رقابت‌های قهرمانی منطقه سه و چهارم در منطقه غرب و شمال‌غرب که با حضور هشت تیم در بهمن ماه برگزار می‌شود راه یافتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رضایی با اشاره به اصلی‌ترین رقبای تیم در مسابقات مرحله بعد اظهار کرد: تیم‌های اصفهان و سبزوار به عنوان مهد هندبال کشور و نیز تیم کهکیلویه و بویراحمد اصلی‌ترین رقیبان تیم نقده هستند و بی‌شک اگر از تیم حمایت شده و برای بازیکنان اردوهای تدارکاتی برگزار شود، نتیجه مطلوبی در مسابقات مرحله بعدی حاصل می‌شود، اما اگر حمایت و توجهی به تیم نشده و مجبور به بستن تیم، دو روز پیش از بازی‌ها شویم، بی‌شک نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

وی افزود: مربیگری تیم نقده در این مسابقات بر عهده امیررضا عسگری، مسعود رضایی و سجاد ایمانی بودند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی