رفتن به بالا
  • دوشنبه - 8 خرداد 1396 - 07:52
  • کد خبر : ۲۲۴۷
  • چاپ خبر : تیم فوتسال اروم‌آلیاژ ارومیه از لیگ دسته ۲ فوتسال کشور انصراف می‌دهد
سرپرست تیم فوتسال اروم‌آلیاژ

تیم فوتسال اروم‌آلیاژ ارومیه از لیگ دسته ۲ فوتسال کشور انصراف می‌دهد

  سرپرست تیم فوتسال اروم‌آلیاژ ارومیه از احتمال انصراف این تیم در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور بدلیل مشکلات مالی خبر داد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ شهاب روستا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: احتمالا چهارشنبه این هفته و قبل از بازی هفته نهم از رقابت‌های لیگ فوتسال ایران کنار می‌کشیم. […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرپرست تیم فوتسال اروم‌آلیاژ ارومیه از احتمال انصراف این تیم در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور بدلیل مشکلات مالی خبر داد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ شهاب روستا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: احتمالا چهارشنبه این هفته و قبل از بازی هفته نهم از رقابت‌های لیگ فوتسال ایران کنار می‌کشیم.

وی افزود: هشت بازی از لیگ فوتسال ایران می‌گذرد و تیم ما از مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولان رنج می‌برد و هیچ کس حتی حال ما را هم نمی‌پرسد.

سرپرست تیم فوتسال اروم آلیاژ گفت: با ۱۴ امتیاز ما در رده سوم جدول قرار داریم و با بازیکنان کاملا بومی و به عنوان جوان‌ترین تیم ایران توانسته‌ایم از آبرو و حیثیت ورزش استان دفاع کنیم اما افسوس که مسئولان ما را فراموش کرده‌اند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی تصریح کرد: مسئولان شهرداری یک سری قول‌هایی مبنی بر حمایت داده‌اند و از شهردار  و مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه تشکر می‌کنم که حداقل ما را تنها نگذاشته‌اند اما این حمایت‌ها کافی نیست.

روستا گفت: از استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان، شهردار اورمیه، شورای شهر و سایر مسئولان درخواست دارم وارد این قضیه شوند چرا که اگر مشکلات مالی حل نشود به احتمال زیاد روز چهارشنبه نامه انصراف‌مان از لیگ را تقدیم کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال می‌کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی