رفتن به بالا
  • دوشنبه - 29 مهر 1398 - 13:58
  • کد خبر : ۵۵۹۶
  • چاپ خبر : آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی روئینگ ایران با حضور قایقرانانی از کردستان و آذربایجان غربی

آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی روئینگ ایران با حضور قایقرانانی از کردستان و آذربایجان غربی

محسن شادی، میلاد اله وردیان، فرزاد کربلای قلی زاده، فرهاد کربلای قلی زاد و عاقل حبیبیان از آذربایجان غربی، حمیدرضا رضوانی، سیاوش سعیدی، خشایار عباس آبادی، مهدی قپانوری و محمدحسین حقی از تهران، پیام مطاعی از کرمانشاه و امیرحسین محمودپور از گیلان پاروزنان دعوت شده به اردو هستند.

چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ ایران با حضور قایقرانان جوان آذربایجان غربی و کردستانی از اول آبان ماه در دریاچه آزادی برگزار می شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ ایران با حضور قایقرانان جوان آذربایجان غربی و کردستانی از اول آبان ماه در دریاچه آزادی برگزار می شود.

به گزارش یاریزان؛ دور جدید تمرینات تیم ملی روئینگ آقایان رده سنی جوانان با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۱ تا ۲۵ آبان ماه در دریاچه آزادی برگزار می شود.

 

------------------------------------

۵ قایقران از ۴ استان به اردو دعوت شدند که تمرینات خود را تحت نظر محمدعلی قرائت مربی، امیرحسن کاویانی کمک مربی و مرتضی قاطع سرپرست اردو انجام خواهند داد.

سینا پاشایی از آذربایجان غربی، آریا سلیمنپور از تهران، عطا زارعی از خراسان شمالی، فواد هوشیار و شهروز صفایی از کردستان نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی روئینگ ایران هستند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی