رفتن به بالا
  • جمعه - 12 مهر 1398 - 11:36
  • کد خبر : ۵۵۰۸
  • چاپ خبر : تمامی دیدار های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی لغو شد

تمامی دیدار های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی لغو شد

گزارش تصویری یاریزان از دیدار دو تیم موکریان مهاباد و پاس گیلان در لیگ دسته سوم فوتبال ایران

با اعلام دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی تمامی دیدار های هفته شانزدهم لیگ برتر این استان لغو و به زمانی دیگر موکول گردید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با اعلام دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی تمامی دیدار های هفته شانزدهم لیگ برتر این استان لغو و به زمانی دیگر موکول گردید.

به گزارش یاریزان؛ دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان غربی گفت: هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی که قرار بود روز جمعه ۱۹ مهرماه برگزار شود، لغو شده است.
حسین نیرویار در این رابطه خاطر نشان کرد؛ به منظور رسیدگی به گزارش‌ داوران، ناظران و نمایندگان اعزامی به مسابقات و تشکیل کمیته انضباطی هیات مسابقات لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی تصمیم گرفته شد تا رقابت‌های هفته شانزدهم این مسابقات لغو شود.
وی ادامه داد: باتوجه به حساسیت بازی‌ها و در کورس بودن چند تیم، ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال استان به صورت همزمان برگزار شده و تاریخ آن در اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد.
دبیر هیات فوتبال استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه برگزاری منظم و حفظ امنیت بازیکنان اولویت اول هیات فوتبال استان برای برگزاری مسابقات است، اضافه کرد: روز گذشته دیدار تیم‌های ۹۰ ارومیه و کیله‌شین اشنویه در دقیقه ۷۸ بازی به دلیل درگیری بازیکنان ۲ تیم ناتمام ماند که نتیجه و احکام بازی از طرف کمیته انضباطی به‌زودی صادر خواهد شد.

 

------------------------------------

شایان ذکر است، تیم های نوشان فرهنگسرای ارومیه، نود ارومیه، کیله شین اشنویه و پرسپولیس حاجی خوش مهاباد بترتیب ذکر شده در رده های اول تا چهارم جدول رده بندی هستند و از بخت های اصلی کسب مقام قهرمانی این مسابقات بشمار می آبند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی