رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 3 مرداد 1398 - 15:56
  • کد خبر : ۵۲۸۵
  • چاپ خبر : تقویم مسابقاتی فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال ایران (۹۹-۹۸) اعلام شد

تقویم مسابقاتی فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال ایران (۹۹-۹۸) اعلام شد

هفته هفدهم لیگ دسته سوم فوتبال ایران در شهر های مختلف پیگیری شد تا تکلیف تیم های صعود و سقوط کننده مشخص شود. در این میان موتور تیم فوتبال موکریان بسیار دیر روشن شد و در ایستگاه ماقبل پایانی توانست با اختلاف میهمان خود را شکست دهد.

کمیته مسابقات سازمان لیگ تقویم مسابقاتی فصل جدید لیگ دسته سوم را اعلام کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کمیته مسابقات سازمان لیگ تقویم مسابقاتی فصل جدید لیگ دسته سوم را اعلام کرد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ کمیته مسابقات سازمان لیگ با ارسال نامه ای به هیئت فوتبال مراکز استان ها آنها را موظف به معرفی تیم قهرمان لیگ برتر استان مربوطه تا تاریخ ۵ تیرماه سال جاری جهت شرکت در مرحله اول فصل جدید مسابقاتی لیگ دسته سوم کرد.

با توجه به وظایف هیئت فوتبال استان ها برای مهیا و معرفی ورزشگاه واجد شرایط برای برگزاری مسابقات تلویحا و به طور جد در نامه سازمان لیگ به هیئت های فوتبال استان ها تاکید شده تا دو ورزشگاه واجد شرایط برای برگزاری مسابقات به کمیته مسابقات سازمان لیگ معرفی نمایند چرا که یکی از عوامل مهم صدور مجوز برای شرکت تیم ها در مسابقات لیگ وجود ورزشگاه واجد شرایط برای میزبانی تیم ها عنوان شده است در غیر اینصورت کمیته مسابقات طبق قوانین با تیم های خاطی برخورد قاطعی خواهد کرد.

همچنین با اعلام مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم قرعه کشی فصل جدید مسابقات (مرحله اول) روز دوشنبه ۷ مرداد ماه برگزار شده و شروع مسابقات مرحله اول از ۱ شهریورماه ۹۸ و پایان این مرحله ۱۰ آذرماه سال جاری خواهد بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم در تشریح نحوه برگزاری مسابقات مرحله اول گفت : مرحله اول لیگ دسته سوم به منوال فصل گذشته در ۵ گروه ۱۳ تیمی برگزار خواهد شد و در پایان این مرحله تیم های اول و دوم به مرحله دوم و تیم های سوم ، چهارم و پنجم گروه ها در مرحله اول فصل آینده می توانند حضور داشته و شرکت نمایند تیم های ششم به بعد نیز به لیگ های استان سقوط خواهند کرد.

فراهانی ادامه داد : قرعه کشی مرحله دوم مسابقات در تاریخ ۱۳ آذرماه سال جاری برگزار و ۲۳ آذرماه نیز مرحله دوم مسابقات آغاز خواهد شد که پایان فصل مسابقاتی نیز ۳۱ فروردین سال ۹۹ خواهد بود.

وی بیان کرد : با توجه به نزدیک بودن ایام ماه مبارک رمضان در سال آینده مجبور هستیم مسابقات فصل پیش رو را زودتر آغاز کرده تا در پایان مسابقات لیگ با ایام مبارک رو به رو نشویم چرا که در این صورت بایستی بازی ها زیر نور برگزار شود که بسیاری استان ها ورزشگاه هایی که نور استاندارد داشته باشند را ندارند و این موضوع می تواند کار تیم ها را سخت کند بنابراین چاره ای جز شروع زودتر مسابقات را نداریم.

شایان ذکر است تیم های آبیدر سنندج، کشاورز بوکان، سولدوز نقده، موکریان مهاباد و نماینده ای از مریوان در این دور از مسابقات حضور خواهند داشت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی