رفتن به بالا
  • یکشنبه - 14 مهر 1398 - 11:44
  • کد خبر : ۵۵۱۸
  • چاپ خبر : با اعلام سازمان لیگ ؛ ورزشگاه برگزاری بازی های خانگی بعثت کرمانشاه تغییر کرد

با اعلام سازمان لیگ ؛ ورزشگاه برگزاری بازی های خانگی بعثت کرمانشاه تغییر کرد

سهیل مهدی نماینده فدارسیون فوتبال به منظور ارزیابی وضعیت ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه به عنوان یکی از کاندیداهای میزبانی مسابقه فینال جام حذفی فوتبال کشور به همراه مسئولین ورزش استان از این ورزشگاه بازدید کرد.

  با اعلام سازمان لیگ و به دلیل عدم امنیت در ورزشگاه کارگران کرمانشاه با درخواست باشگاه بعثت محل بازی های خانگی این تیم تغییر کرد. به گزارش یاریزان و به نقل از دی اسپورت؛ با وجود عدم امنیت بازیکنان در ورزشگاه کارگران کرمانشاه و تذکر مکرر سازمان لیگ به باشگاه بعثت کرمانشاه به درخواست […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با اعلام سازمان لیگ و به دلیل عدم امنیت در ورزشگاه کارگران کرمانشاه با درخواست باشگاه بعثت محل بازی های خانگی این تیم تغییر کرد.

به گزارش یاریزان و به نقل از دی اسپورت؛ با وجود عدم امنیت بازیکنان در ورزشگاه کارگران کرمانشاه و تذکر مکرر سازمان لیگ به باشگاه بعثت کرمانشاه به درخواست مدیران این باشگاه و موافقت مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه تا پایان مسابقات فصل جاری تمام بازی های خانگی بعثت به ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه انتقال یافت.

 

------------------------------------

بدین ترتیب دیدار دو تیم بعثت و شهرداری بندرعباس از هفته چهارم مسابقات لیگ دسته دوم روز چهارشنبه ۱۷مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی