رفتن به بالا
  • یکشنبه - 14 اردیبهشت 1399 - 15:45
  • کد خبر : ۶۸۱۷
  • چاپ خبر : با اعلام رئیس جمهور ؛ اماکن ورزشی این هفته بازگشایی می‌شوند

با اعلام رئیس جمهور ؛ اماکن ورزشی این هفته بازگشایی می‌شوند

سرپرست گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از افتتاح 13 پروژه ورزشی با اعتبار 152میلیارد ریال به مناسبت چهلّمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان آذربایجان غربی خبرداد.

با اعلام حسن روحانی رئیس جمهور ایران در نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا، اماکن ورزشی با ضوابط خاص از این هفته بازگشایی خواهند شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با اعلام حسن روحانی رئیس جمهور ایران، اماکن ورزشی با ضوابط خاص از این هفته بازگشایی خواهند شد.

به گزارش یاریزان؛ رئیس جمهور در نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار داشت:وزارت کشور و وزارت بهداشت بازگشایی برخی از صنوف مانند آرایشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و مراکز ورزشی در حدی که تجمع در آنجا ایجاد نشود، که پیش از این بازگشایی آنها ممنوع بوده، حتی در مناطق قرمز آنها اعلام خواهند کرد.

 

------------------------------------

وی خاطرنشان کرد: بازگشایی مراکز را خیلی با آرامش و پلکانی پیش می‌بریم اما در عین حال از یاد نباید ببریم که اولا کرونا هنوز وجود دارد و ثانیا ممکن است با یک اوج احتمالی در آن نیز روبه رو شویم.

رییس جمهور افزود: برای بروز احتمالی اوج کرونا از همین امروز باید تدابیری هم برای تامین تجهیزات و امکانات بهداشتی و هم از نظر تامین مواد غذایی و کالای اساسی مورد نیاز مردم اندیشیده شود.

با این صحبت ها باید دید بخش ورزشی ستاد کرونا چه تصمیمی درباره آغاز تمرینات تیم های حرفه ای فوتبال خواهند گرفت و به طبع آن سازمان لیگ چه تصمیمی را درباره آغاز لیگ خواهد گرفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

خبرنگار: واحد مرادپور


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی