رفتن به بالا
  • دوشنبه - 11 آذر 1398 - 11:26
  • کد خبر : ۵۷۷۰
  • چاپ خبر : بانوی اشنویه‌ای در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قضاوت خواهد کرد

بانوی اشنویه‌ای در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قضاوت خواهد کرد

به گزارش یاریزان؛ فروزان بایزیدی تنها داور بانوی اشنویه‌ای ، امسال در لیست داوران لیگ برتر بانوان کشور قرار گرفته و در این رقابت‌ها به قضاوت می‌پردازد.

فروزان بایزیدی بانوی اشنویه‌ای از سال ۱۳۹۶ به صورت حرفه‌ای و رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است و هم‌اکنون در لیگ برتر سوت می‌زند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس اداره ورزش و جوانان اشنویه گفت: فروزان بایزیدی تنها داور بانوی اشنویه‌ای ، امسال در لیست داوران لیگ برتر بانوان کشور قرار گرفته و در این رقابت‌ها به قضاوت می‌پردازد.

به گزارش یاریزان؛ رحیم تیموری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: فروزان بایزیدی بانوی اشنویه‌ای از سال ۱۳۹۶ به صورت حرفه‌ای و رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است و هم‌اکنون در لیگ برتر سوت می‌زند.

 

------------------------------------

وی افزود: این داور بانو دارای مدرک درجه ۳ داوری است و در رقابت‌های مختلفی در سطح آذربایجان‌غربی و کشور قضاوت کرده است.

وی اضافه کرد: این داور جوان تاکنون در لیگ برتر دیدار تیم‌های آذرخش کردستان سنندج با ملوان بندرانزلی و آویسای خوزستان با سپاهان اصفهان را سوت زده است.

فروزان بایزیدی ۲۲ سال سن دارد و هم‌اکنون علاوه بر قضاوت در رشته فوتبال به عنوان مربی شنا و مربی فوتسال نیز فعالیت دارد؛ کمال بایزیدی و فرزین بایزیدی پدر و برادر وی نیز در لیگ برتر و دسته یک فوتبال کشور به عنوان داور قضاوت می‌کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی