رفتن به بالا
  • سه شنبه - 16 مهر 1398 - 22:20
  • کد خبر : ۵۵۴۰
  • چاپ خبر : امیر توکلی سرمربی تیم فوتبال کشاورز بوکان از سمتش استعفا داد

امیر توکلی سرمربی تیم فوتبال کشاورز بوکان از سمتش استعفا داد

به گزارش یاریزان؛ تیم فوتبال کشاورز بوکان که سال گذشته با قهرمانی در رقابت های لیگ برتر استان آذربایجان غربی به لیگ دسته سوم فوتبال ایران صعود کرده بود ظهر امروز از انتخاب سرمربی جدید خود خبر داد.

  امیر توکلی سرمربی تیم فوتبال کشاورز بوکان استعفای کتبی خود را به مدیرعامل این باشگاه ارایه کرد. به گزارش یاریزان؛ امیر توکلی سرمربی تیم فوتبال کشاورز بوکان که از هفته گذشته استعفا داده بود، به دلیل مشکلات شخصی از سمت خود کناره گیری کرد و این درخواست، جهت تصمیم گیری به مدیرعامل این باشگاه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

امیر توکلی سرمربی تیم فوتبال کشاورز بوکان استعفای کتبی خود را به مدیرعامل این باشگاه ارایه کرد.

به گزارش یاریزان؛ امیر توکلی سرمربی تیم فوتبال کشاورز بوکان که از هفته گذشته استعفا داده بود، به دلیل مشکلات شخصی از سمت خود کناره گیری کرد و این درخواست، جهت تصمیم گیری به مدیرعامل این باشگاه ارجاع داده شده است.

 

------------------------------------

توکلی در نامه استعفای خود آورده است: خیلی دوست داشتم به تیم کشاورز خدمت کرده و به همراه هواداران پرشور این تیم در پایان فصل به لیگ دو صعود کنیم و جام قهرمانی را را بالای سر ببرم ولی متأسفانه به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی موفق به ادامه همکاری نشدم.

مربی کشاورز افزود: کشاورز تا اینجای کار تیم قدرتمندی دور هم جمع کرده و امیدوارم امسال بتواند با کسب صعود به مرحله بعد دل هوادارانش را شاد کند.

توکلی در نامه استعفای خود از زحمات مالک و مدیریت باشگاه قدردانی نمود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی