رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 28 اسفند 1398 - 14:49
  • کد خبر : ۶۳۷۳
  • چاپ خبر : المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در سال ۹۹ هم برگزار خواهد شد

المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در سال ۹۹ هم برگزار خواهد شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: 200 میلیون تومان اعتبار به منظور خرید تجهیزات ورزشی و یک پیست کوب به هیات اسکی استان کردستان داده می شود.

حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به حضور ۲۷ رشته ورزشی، از برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در سال ۹۹ خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ حامد جولایی با اشاره به حضور ۲۷ رشته ورزشی در این دوره از المپیاد افزود؛ تاکنون تاریخ دقیقی برای برگزاری آن از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است اما پیش بینی می شود شهریورماه آغاز این رویداد مهم ورزشی باشد.

 

------------------------------------

ویادامه داد: رشته های ورزشی؛ ورزش های آبی و شنا (شنای آزاد، واترپلو، شیرجه)، تیراندازی با کمان، دوومیدانی، کبدی، بسکتبال ۳ نفره، بوکس، سوارکاری، شمشیربازی، فوتبال، شطرنج، هندبال، کاراته، جودو، کشتی، والیبال، تیراندازی، تنیس روی میز، تکواندو، وزنه برداری، کوراش، ووشو، اسکواش، کوهنوردی و ورزش های صعودی، ژیمناستیک (ترامپولی ، هنری)، قایقرانی (دراگون بوت، اسلالوم، روئینگ)، دوچرخه سواری (bmx، کوهستان، پیست، جاده) و اسکیت و اسکیت بورد را رشته های حاضر در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به درخشش ورزشکاران کردستانی و بدست آوردن جایگاه دهم و هشتم در دو دوره گذشته این رقابت ها اظهار کرد؛ امیدواریم با کسب آمادگی های لازم از سوی ورزشکاران و تلاش مجموعه هیات های ورزشی و دستگاه ورزش و جوانان استان سال آینده نیز شاهد موفقیت های جامعه ورزش کردستان در تمامی رشته های حاضر در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور باشیم.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی