رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 20 دی 1397 - 17:47
  • کد خبر : ۳۶۷۱
  • چاپ خبر :  ۲۰۰میلیون تومان اعتبار به منظور خرید تجهیزات ورزشی به هیات اسکی کردستان داده می شود

 ۲۰۰میلیون تومان اعتبار به منظور خرید تجهیزات ورزشی به هیات اسکی کردستان داده می شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: 200 میلیون تومان اعتبار به منظور خرید تجهیزات ورزشی و یک پیست کوب به هیات اسکی استان کردستان داده می شود.

  مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به منظور خرید تجهیزات ورزشی و یک پیست کوب به هیات اسکی استان کردستان داده می شود.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ حامد جولایی بعد از ظهر امروز در مجمع سالیانه هیات اسکی استان کردستان که در سنندج برگزار شد، با بیان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به منظور خرید تجهیزات ورزشی و یک پیست کوب به هیات اسکی استان کردستان داده می شود.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ حامد جولایی بعد از ظهر امروز در مجمع سالیانه هیات اسکی استان کردستان که در سنندج برگزار شد، با بیان اینکه فدراسیون، اسکی کردستان را به نام بیجار می شناسد، گفت: پیست اسکی شهرستان بیجار در گذشته دچار مشکلاتی بود ‌که اکنون بهره برداری از آن به ورزش و جوانان واگذار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان کردستان با کمک سازمان برنامه و بودجه استان در سال جاری ۲۰۰ میلیون تومان تجهیزات ورزشی خریداری و یک دستگاه پیست کوب به هیات اسکی استان اهدا خواهد کرد.

جولایی گفت: در سال ۹۶ و تا نه ماه نخست سال جاری ۶۵ میلیون تومان به هیات اسکی استان کردستان به منظور حمایت از آنها انجام شده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

او افزود: شهرستان بیجار به دلیل ارتفاع بالایی که از سطح دریا دارد مکان خوبی برای انجام ورزش اسکی است.

جولایی با اشاره به تاثیرات ورزش در ارتفاعات گفت: مربیان ورزشی به منظور افزایش کیفیت تمرینات به ارتفاعات روی می آورند که اردو هایی نیز به همین منظور در کشور های خارجی برگزار می شود درحالیکه شهرستان بیجار در کردستان پتانسیل برگزاری چنین اردو هایی را در دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: به همین منظور احداث پروژه هتل ورزش بیجار با ۱۵۰ تخت در دستور کار قرار گرفت وظرف یک ماه آینده پیمانکار این طرح مشخص خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی