رفتن به بالا
  • سه شنبه - 5 فروردین 1399 - 23:32
  • کد خبر : ۶۴۲۹
  • چاپ خبر : اطلاعیه شماره ۷ ستاد مقابله با کرونا در ورزش درباره تعطیلی مسابقات و تمرینات ورزشی

اطلاعیه شماره ۷ ستاد مقابله با کرونا در ورزش درباره تعطیلی مسابقات و تمرینات ورزشی

دانشگاه علوم پزشکی تهران ، راه های پیشگیری از کرونا ویروس را اعلام کرده است که براساس آن مهم ترین راه پیشگیری از کرونا شستشوی مکرر دست‌ها است.

در اطلاعیه شماره ۷ ستاد مقابله با کرونا در ورزش ازکلیه باشگاه های کشور در خواشت شده است، از آغاز تمرینات که تهدیدی برای سلامت ورزشکاران است، خودداری کنند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اطلاعیه شماره ۷ ستاد مقابله با کرونا در ورزش درباره تعطیلی مسابقات و تمرینات تیم های ورزشی منتشر شد.

به گزارش یاریزان؛ ستاد مقابله با کرونا در ورزش در اطلاعیه شماره ۷ خود از باشگاه ها و تیم های ورزشی خواست همچنان به تصمیمات این ستاد از جمله تعطیلی مسابقات و تمرینات پایبند بوده و از آغاز تمرینات که تهدیدی برای سلامت ورزشکاران است، خودداری کنند.

 

------------------------------------

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در ورزش با هماهنگی کامل با ستاد ملی اتخاذ شده لذا تعطیلی مسابقات و تمرینات تیم های ورزشی در سراسر کشور نیز که برای حفظ سلامت ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش اعلام شده، کماکان لازم الاجراست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: اهمیت موضوع سلامت مردم به حدی است که هرگونه تجمعی از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا در سطح کشور ممنوع شده است، شایسته است باشگاهداران به این مهم توجه جدی داشته باشند و از آغاز تمرینات ورزشی خودداری کنند چرا که در صورت ارتکاب به چنین تخلفی با برخورد قانونی مواجه خواهند شد ضمن اینکه مسنول به مخاطره انداختن سلامت ورزشکاران نیز خواهند بود.

این اطلاعیه یادآور شده است: بیماری کرونا همان طور که سازمان بهداشت جهانی عنوان کرده در سطح دنیا از اپیدمی به پاندمی تبدیل شده است و در شرایطی که کشورهای درگیر در سطح دنیا مسابقات خود را معلق کرده و احتمال به تعویق افتادن بازی های المپیک روز به روز بیشتر می شود، انتظار می رود باشگا ه های ما نیز با درک عمیق موضوع از آغاز تمرینات خودداری کنند.
ستاد مقابله با کرونا در ورزش تصریح کرده است: بدیهی است درباره زمان آغاز تمرینات و مسابقات ورزشی پس از هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی لازم، به موقع انجام خواهد شد و باشگاه های محترم نباید از این نظر نگران باشند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ستاد مقابله با کرونا در ورزش از عموم ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش خواست توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا از جمله ماندن در خانه به منظور قطع زنجیره کرونا را رعایت کرده و در این روزها با ورزش در خانه شادابی، نشاط و سلامتی را به خانواده های خود هدیه کنند .


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی