رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 6 شهریور 1398 - 22:18
  • کد خبر : ۵۴۲۰
  • چاپ خبر : ارومیه میزبان مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور شد

ارومیه میزبان مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور شد

ابزارسازان کرمانشاه علیرغم باخت در دو دیدار  پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال برابر تیم کوچین آمل، با موافقت مسئولان فدراسیون مجوز حضور در سوپر لیگ بسکتبال ایران را گرفت.

مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور در شهر ارومیه برگزار می شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور در شهر ارومیه برگزار می شود.

به گزارش یاریزان؛ رییس هیئت بسکتبال استان آذربایجان غربی با  اعلام این خبر اظهار کرد:دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش امسال در سراسر کشور و در رشته های مختلف در حال برگزاری است که استان آذربایجان غربی در رشته های مختلف  و همچنین رشته بسکتبال ۳ به ۳  میزبان ورزشکاران است.

 

------------------------------------

ولی حسینی افزود: بسکتبالیست های سراسر کشور در رشته ۳ به ۳ از امروز به مدت ۳ روز مهمان استان آذربایجان غربی و شهر زیبای ارومیه هستند.

وی با اشاره به اهمیت میزبانی های ورزشی در استان ها نیز گفت: به طور حتم میزبانی از المپیاد تاثیر بسیار خوب و مثبتی را در همان رشته ورزشی در استان مربوطه خواهد گذاشت و همچنین باعث رشد و شکوفایی بیشتر همان رشته ورزشی را فراهم خواهد کرد؛ رشته بسکتبال نیز استعدادهای بسیار خوبی را استان آذربایجان غربی دارد.

حسینی در این خصوص ادامه داد: هیئت بسکتبال استان آذربایجان غربی برنامه ریزی ویژه ای را با همکاری اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان برای این مسابقات انجام داده تا میزبانی خوبی را برای استعدادهای بسکتبال ۳ به ۳ کشور داشته باشد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رییس هیئت بسکتبال استان آذربایجان غربی گفت: میزبانی های مسابقات مختلف می تواند در شناساندن و تقویت ظرفیت های هیئت های ورزشی نیز نقش بسزایی را ایفا کند، هیات های ورزشی و ادارات شهرستان های مختلف کشور می توانند تاثیر بسزایی در برگزاری دومین دوره این المپیاد ایفا کنند که در این راستا، هیات های ورزشی و ادارات شهرستان ها نیز باید تلاش بیشتری داشته باشند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی