رفتن به بالا
  • سه شنبه - 18 اردیبهشت 1397 - 14:09
  • کد خبر : ۲۹۴۴
  • چاپ خبر : اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ جوانان با هدایت مربی مهابادی در ارومیه آغاز شد
بمیزبانی سد شهرچای؛

اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ جوانان با هدایت مربی مهابادی در ارومیه آغاز شد

طاهر کبوتری مربی مهابادی تیم ملی قایقرانی

  دبیر هیات قایقرانی آذربایجان غربی گفت: چهارمین اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ جوانان با حضور چهار ورزشکار از دو استان آذربایجان غربی و کردستان با هدایت مربی مهابادی در سد شهرچای ارومیه آغاز شده است.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ شهرام احمدی دبیر هیات قایقرانی آذربایجان غربی گفت: اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ جوانان به […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دبیر هیات قایقرانی آذربایجان غربی گفت: چهارمین اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ جوانان با حضور چهار ورزشکار از دو استان آذربایجان غربی و کردستان با هدایت مربی مهابادی در سد شهرچای ارومیه آغاز شده است.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ شهرام احمدی دبیر هیات قایقرانی آذربایجان غربی گفت: اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ جوانان به منظور آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۸ منامه بحرین تدارک دیده شده است.
به گفته وی رضا قهرمانی و میلاد اللهوردیان به عنوان نمایندگان آذربایجان غربی به این اردو دعوت شده اند و شیرزاد قادری و  کژوان سلیمی از کردستان نیز از دیگر ورزشکاران حاضر در این اردو هستند.
وی اضافه کرد: بازیکنان این رشته ورزشی در آذربایجان غربی می توانند در این تمرین ها حاضر شده و از تجربه های مربیان، بازیکنان و اعضای تیم ملی بهره مند شوند.
طاهر کبوتری از مهاباد به عنوان مربی، پیام مطاعی به عنوان دستیار مربی، شهرام احمدی به عنوان سرپرست، قاسم بختیاریان به عنوان مدیر اجرایی و میلاد اسماعیلی به عنوان روانشناس به عنوان کادر فنی در این اردو حضور دارند.
مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۸ از ۳۰ تیر تا ۶ مرداد سال جاری به میزبانی بحرین در شهر منامه برگزار می شود.
آذربایجان غربی یکی از قطب های مهم قایقرانی کشور به شمار می رود و حضور ۱۰ ملی پوش به نام های محسن شادی، عاقل حبیبیان، احمد احمدی، افشار حیدری، اتابک پیشیار، یاسر جوهری، وحید جوهری، فرزاد کربلایی قلی زاده، فرهاد کربلایی قلی زاده و سیدحسن موسوی و ۲ مربی برجسته به نام های طاهر کبوتری و سیمین خیاطی، گواه این ادعاست.
محسن شادی از آذربایجان غربی اولین پاروزن ایرانی بوده که موفق به کسب مدال در یک رقابت جهانی و نیز مدال طلا در بازی‌های آسیایی شده‌ است؛ وی ۲ طلا و یک نقره جهان، ۲ طلا و یک نقره قهرمانی آسیا، ۲ طلای بازی های آسیایی و ۲ بار حضور در المپیک پکن و لندن را در کارنامه خود دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی