رفتن به بالا
  • شنبه - 10 تیر 1396 - 01:32
  • کد خبر : ۲۳۸۹
  • چاپ خبر : چند قدم تا صعود ساکاپخش، اروم آلیاژ و شاهین کرمانشاه به مرحله دوم لیگ دو فوتسال
در پایان هفته دوازدهم؛

چند قدم تا صعود ساکاپخش، اروم آلیاژ و شاهین کرمانشاه به مرحله دوم لیگ دو فوتسال

  لیگ دسته دوم فوتسال ایران با وجود حاشیه های بسیار و با شرکت تیم های ارومیه، ایلام، تکاب، سقز و کرمانشاه به پایان هفته دوازدهم خود رسید. صعود تیم های ساکاپخش، اروم آلیاژ و شاهین کرمانشاه در هفته های پایانی به مرحله دوم، دور از دسترس نخواهد بود.    ———————————— گزارش یاریزان؛ هفته دوازدهم رقابت […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

لیگ دسته دوم فوتسال ایران با وجود حاشیه های بسیار و با شرکت تیم های ارومیه، ایلام، تکاب، سقز و کرمانشاه به پایان هفته دوازدهم خود رسید. صعود تیم های ساکاپخش، اروم آلیاژ و شاهین کرمانشاه در هفته های پایانی به مرحله دوم، دور از دسترس نخواهد بود.

 

 

------------------------------------

گزارش یاریزان؛ هفته دوازدهم رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در روز جمعه ۹ تیرماه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

این رقابت ها در چهار گروه هشت تیمی در حال برگزاری است و تیم های اول تا سوم هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد که مرحله دوم این مسابقات در دو گروه شش تیمی برگزار خواهد شد.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گروه دوم

در حساس ترین دیدار این هفته ساکاپخش سقز با نتیجه پر گل پنج بر یک کیان پارس آباد را شکست داد تا به صدر جدول برسد. در دیگر دیدار و در حالی که ۳ دقیقه به پایان بازی در نیمه اول دیدار اروم آلیاژ ارومیه و شهید دهقانی نیا اردبیل باقی مانده بود، بعد از اعتراض های فراوان نیمکت و کادرفنی نماینده اردبیل داور بازی با دادن یک کارت قرمز و زرد به بازیکنان روی نیمکت باعث شد تا دهقانی نیا قید ادامه بازی را زده و زمین را ترک کنند. ساکا پخش با ۲۴ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و اروم آلیاژ موقتا در جایگاه سوم ایستاده است، قایقران تکاب اما پس از یک فصل سخت و پر از ناکامی در قعر جدول این گروه قرار دارد.

 

سایر نتایج به شرح زیر است:

ساکاپخش سقز ۵ شهید کیان پارس آباد ۱

مهیان تبریز ۲ بناب ۵

قایقران تکاب ۲ ۲ خالص سازان زنجان

اروم آلیاژ ارومیه ؟ دهقانی نیا اردبیل ؟

 

 

گروه چهارم

در یکی از جنجالی ترین دیدارهای این فصل درحالی که تیم اندیمشک با پیروزی هفت بر دو مقابل شهدای ایلام به پیروزی دست یافت بود در ثانیه های آخر بازی به جنجال کشیده شد و ناتمام ماند تا رقابت در انتهای جدول نیز نفس گیر باشد. تیم شاهین کرمانشاه نیز با تساوی ۲ بر ۲ مقابل اهورا بهبهان متوقف شد. شاهین همکنون با کسب ۲۲ امتیاز در رده سوم گروه قرار دارد و شهدای ایلام نیز با ۱۳ امتیاز در جایگاه پنجم ایستاده است.

 

نتایج بازی ها به شرح زیر است:

شهرسازی لرستان ۱ فرهادی اهواز ۲

اندیمشک ؟ شهدای ایلام ؟

شاهین کرمانشاه ۲ اهوار بهبهان ۲

دانشگاه شادگان ۱ دزفول ۵

ساکاپخش، اروم آلیاژ و شاهین کرمانشاه / ساکاپخش، اروم آلیاژ و شاهین کرمانشاه / ساکاپخش، اروم آلیاژ و شاهین کرمانشاه


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی