رفتن به بالا
  • دوشنبه - 19 تیر 1396 - 22:11
  • کد خبر : ۲۴۶۸
  • چاپ خبر : اتفاقات ورزشی که در ۱۰ جولای ، یکشنبه ۱۸ تیر در تاریخ فوتبال جهان به وقوع پیوست
تقویم ورزشی یاریزان؛

اتفاقات ورزشی که در ۱۰ جولای ، یکشنبه ۱۸ تیر در تاریخ فوتبال جهان به وقوع پیوست

  مهمترین رخدادهایی که در روز ۱۰ جولای هر سال اتفاق افتاده در این بخش گرداوری شده که مهمترین آنها مربوط به قهرمانی تیم ملی پرتغال در  یورو ۲۰۱۶ و مصدومیت شدید کریستیانو رونالدو دراین دیدار حساس است.    ———————————— #در_چنین_روزی… دوشنبه ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۶ _ ۱۰ جولای  ۲۰۱۷   ▪️ گابی (گابریئل فرناندز آرانز) هافبک تیم […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مهمترین رخدادهایی که در روز ۱۰ جولای هر سال اتفاق افتاده در این بخش گرداوری شده که مهمترین آنها مربوط به قهرمانی تیم ملی پرتغال در  یورو ۲۰۱۶ و مصدومیت شدید کریستیانو رونالدو دراین دیدار حساس است.

 

 

------------------------------------

#در_چنین_روزی…

دوشنبه ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۶ _ ۱۰ جولای  ۲۰۱۷

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

▪️ گابی (گابریئل فرناندز آرانز) هافبک تیم اتلتیکو مادرید امروز ۳۴ ساله شد. (۱۰ جولای۱۹۸۳) گابی در تیمهای ختافه و رئال ساراگوسا نیز سابقه بازی دارد و اکنون کاپیتان تیم اتلتیکو مادرید است.

▪️سه سال پیش در چنین روزی (۱۰ جولای ۲۰۱۴) آلکسیس سانچز از تیم بارسلونا با قراردادی به مبلغ ۳۵ میلیون پوند به آرسنال انگلیس پیوست. او در ۳ فصل حضورش در آرسنال در ۱۴۴ بازی ۷۲ گل به ثمر رسانده و ۴۲ پاس گل داده و ۲ جام حذفی انگلیس نیز با این تیم کسب کرده است.

▪️یک سال پیش در چنین روزی (۱۰ جولای ۲۰۱۶) تیم ملی پرتغال در فینال یورو ۲۰۱۶ با برد ۱_۰ مقابل تیم ملی فرانسه میزبان رقابتها برای نخستین بار قهرمان اروپا شد. ادر در دقیقه ۱۰۹ وقتهای اضافه گل برتری پرتغالی ها را به ثمر رساند. نکته حاشیه ای این بازی مصدومیت شدید کریستیانو رونالدو کاپیتان پرتغال در دقیقه ۲۵ بازی بود که با چشمانی گریان زمین را ترک کرد.

 

یاریزان

FOOTBALL


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی