رفتن به بالا
  • یکشنبه - 14 اردیبهشت 1399 - 15:41
  • کد خبر : ۶۸۱۴
  • چاپ خبر : آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه ۲ ماه دیگر افتتاح می‌شود

آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه ۲ ماه دیگر افتتاح می‌شود

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان بااشاره به پیشرفت 95 درصدی پروژه آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه، گفت: این پروژه تا دو ماه دیگر افتتاح خواهد شد.

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان بااشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه، گفت: این پروژه تا دو ماه دیگر افتتاح خواهد شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان بااشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه، گفت: این پروژه تا دو ماه دیگر افتتاح خواهد شد.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری ایسنا، فرهمند سال افزون به تاخیر بوجود آمده در افتتاح این پروژه اشاره کرد و گفت: هرچند شیوع بیماری کرونا وقفه‌ای دوماهه در اجرای این پروژه بوجود آورد، اما در هفته‌های اخیر دوباره آن را فعال کرده‌ایم.

 

------------------------------------

وی از پیشرفت ۹۵ درصدی این پروژه خبرداد و اظهارکرد: طبق برنامه ظرف دو ماه آینده این پروژه با زیربنای ۱۴۰۰ مترمربع تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید.

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اعتبار صرف شده برای اجرای پروژه آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه را چهار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه به حدود دو میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم.

وی تصریح کرد: این پروژه یکی از بزرگترین و مجهزترین پروژه‌های پزشکی ورزشی کشور است که در سه حوزه درمان ورزشکاران، آموزش و پژوهش ورزشی فعالیت خواهد داشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سال افزون در ادامه درخصوص آخرین وضعیت پروژه خانه جوان کرمانشاه هم گفت: این پروژه قرار بود سال گذشته افتتاح شود، اما به دلیل عدم تخصیص به موقع اعتبار تکمیل آن به تعویق افتاد.

وی بابیان اینکه تکمیل این پروژه به حدود دو میلیارد تومان نیاز دارد، عنوان کرد: درحال حاضر برای اتمام این پروژه منتظر تخصیص اعتبار هستیم و اگر این اعتبار تخصیص پیدا کند می‌توانیم پنج تا شش ماه دیگر آن را افتتاح کنیم.

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه بابیان اینکه سال گذشته تحولات خوبی درحوزه زیرساخت‌‎های ورزشی در استان شروع شد، گفت: هرچند امسال در برنامه داریم برای تعدادی از هیات‌های ورزشی مانند گلف و اسکیت فضاهای ورزشی ایجاد کنیم، اما در مجموع بر روی اتمام پروژه‌های ورزشی فعال تمرکز داریم.

وی باتاکید براینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای استان امسال هم مورد توجه قرار دارد، عنوان کرد: در دو روستای نوریاب و بانه وره پاوه دو زمین چمن آماده افتتاح داریم و احداث یازده زمین دیگر را طی هفته‌های گذشته شروع کرده‌ایم.

خبرنگار: سامان صادق امیری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی