رفتن به بالا
  • یکشنبه - 4 شهریور 1397 - 22:39
  • کد خبر : ۳۳۴۶
  • چاپ خبر : آروین سقز به مرحله نهایی رقابت های فوتسال لیگ برتر جوانان کشور صعود کرد
با کسب پنج بُرد و دو تساوی؛

آروین سقز به مرحله نهایی رقابت های فوتسال لیگ برتر جوانان کشور صعود کرد

آروین سقز در بازی پایانی رقابت های فوتسال لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور تیم یاران جوان بندر عباس را شکست داد و با 17 امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد.

  آروین سقز در بازی پایانی رقابت های فوتسال لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور تیم یاران جوان بندر عباس را شکست داد و با ۱۷ امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ رقابت های فوتسال لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور با مشخص شدن […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آروین سقز در بازی پایانی رقابت های فوتسال لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور تیم یاران جوان بندر عباس را شکست داد و با ۱۷ امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ رقابت های فوتسال لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور با مشخص شدن تیم های صعود کننده در شهرستان سقز به پایان رسید.

این رقابت ها در دو گروه ۸ و ۷ تیم برگزار شد که تیم آروین سقز با تیم های آپکو پارس قم، دبیری تبریز، شهرداری ساوه، یاران جوان بندرعباس، شهرداری رشت، منصوری شاد کاشان و مقاومت قزوین همگروه بود.

نماینده کردستان در این پیکارها تیم های یاران جوان بندرعباس، دبیری تبریز، شهرداری ساوه و مقاومت قزوین را مغلوب کرد و در مصاف با شهرداری رشت و منصوری شاد کاشان به تساوی دست یافت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در پایان این رقابت ها آروین سقز و منصوری شاد کاشان به ترتیب با امتیازات ۱۷ و ۱۶ به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد.

مرحله نهایی رقابت های فوتسال لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور با حضور چهار تیم به صورت دوره ایی برگزار خواهد شد.

تیم آروین سقز به سرپرستی اقبال دهزنی، سرمربیگری حاتم شریفی و مربیگری سلیمان سواره در این مسابقات حضور یافت.

رقابت های فوتسال لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور طی روزهای ۲۷ مردادماه تا دوم شهریور در سالن دو هزار نفری شهید آبدرم سقز برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی